Kuka olen?

8.43.00


















  Suomessa on jo tuhansia lifestyle-blogeja, mutta jokaisen blogin takana seisoo eri persoona. Juuri se personaallisuus erottaakin meitä toisistamme, sillä jokainen kertoo omassa blogissaan itseään kiinnostavista asioista ja kokemuksista omasta näkökulmasta. Mielestäni minulta myös löytyy paljon mielenkiintoisia asioita, joista voisin kertoa teille, minun lukijoille. Ja nyt haluan, että tiedätte kuka seisoo juuri tämän blogin takana.

  Minun nimeni on Irina ja tällä hetkellä asun Tampereella. Olen sirorakenteinen 160 cm -lyhyt tyttö, joka rakastaa kaikkea söpöä ja inspiroivaa. Alun perin olen kotoisin Venäjältä, mutta olen asunut Suomessa jo yli 12 vuotta. Sen takia toivon että annatte minulle anteeksi, jos huomaatte minun postauksissa jotakin kielioppivirheitä. Kuitenkin toivon, että niitä ei tule!


  Tämä minun rakkaus muotia kohtaan ei perustu pelkästään shoppailuun, vaan myös vaatteiden itsevalmistamiseen, sillä opiskelen vaatetusompelijaksi. Ensin ajattelin tehdä tästä blogista pelkästään muotiin ja minun tyyliin perustuva, mutta minun sisäinen kirjailija ja filosofi ei anna minun pysähtyä yhteen aiheeseen! Matkustaminen on myös suuri osa minun elämää, sillä en pysty olemaan koko ajan samassa paikassa, ja haluan laajenta omaa piiriäni.

  Päätin aloittaa blogin kirjoittamisen, koska tässä yhdistyvät minun lempi asiat ja harrastukset: kirjoittaminen, valokuvaus ja muoti. Suurin harrastukseni on edelleenkin valokuvamalleilu minun vakituisen valokuvaajan kanssa, joka on minun oma äitini. Hänen kanssa olemme luoneet paljon taiteellisia valokuvia, ja tätä blogiakin me teemme yhdessä. Teksteistä yritän tehdä mahdollisimman kiinnostavia, joten kirjoittakaa jatkossa rohkeasti kommentteihin mistä tykkäätte/ette tykkää, jotta parantaisin blogin laatua teidän avulla!

  PSSSST! Seuraava asiapostaus ilmestyy jo tämän viikon sunnuntaina, joten liittykää lukijoiksi, jotta se ei menisi ohi! Se nimittäin liittyy vaatteisiin, matkustamiseen ja MATKALAUKKUUN! Enempää nyt en kerro, luette sitten itse!

TERVETULOA!!!
Valokuvaaja: Elena Klimova

You Might Also Like

0 comments

Sivun näyttöjä yhteensä